“Bezkontaktní” IT

IT bez starostí

Řešení pro firmy

Inovace a technologie

Bezkontaktní IT pro Vaši firmu

1. Práce z domu - Home Office vybavení

2. “Bezkontaktní” správa a řízení IT

3. Konference a komunikace

4. Nástroje pro boj s koronavirem
kamery, klávesnice a myši

5. Microsite, weby, eshopy

6. Školení a vzdělávání

1. Práce z domu - Home Office vybavení - notebooky

  • Notebooky: 
    • HP 250 G7, i3-7020U, 8GB DDR4, 256GB SSD, Intel HD 620, DVD-RW, 15,6″ Full HD SVA, W10Pro, černý cca 12.390,-
    • LENOVO ThinkPad E15 i5 -1021U, 8GB, 256GB, W 10 Pro cca 18.500,-

Situace s cenami (rostoucí kurz EUR) a dostupností (horší výroba a logistika)
se mění k horšímu každou hodinu 🙁

  • Možnost pronájmu notebooků
  • HP 250 G6/G7 15,6″ LCD 1366×768, Intel Celeron N4000 Gemini Lake 1.10 GHz, 500GB HDD, 4GB DDR4, Intel UHD Graphics 600, Windows 10 Home Cena zapůjčení (nezávisle na počtu kusů):
      • 30 dní – 2.000 Kč bez DPH/ks
      • 60 dní – 3.500 Kč bez DPH/ks

Všechny uvedené ceny jsou orientační bez DPH a mohou se změnit. Pro konkrétní nabídku kontaktujte svého obchodního manažera.

1. Práce z domu - tiskárny, monitory, periferie

  • Stylový 23,8” Full HD IPS monitor AOC 24E1Q  FHD, Odezva 5ms, Jas 250, Kontrast: 1000:1, HDMI 1.4, VGA, DisplayPort 1.2, 3,5 mm Audio 
    od 2.470,-
  • EPSON úsporná tiskárna WorkForce Pro WF-C5710DWF 4v1, A4, 34ppm, Eth., WiFi, Duplex, NFC, Záruka 3 roky po reg. Vhodná i pro tisk obálek Cena od 4.950,-
  • Sluchátka Jabra Evolve 20 Stereo 
    pro profesionální komunikaci z domu i z kanceláře od 965,-

Všechny uvedené ceny jsou orientační bez DPH a mohou se změnit. Pro konkrétní nabídku kontaktujte svého obchodního manažera.

2. “Bezkontaktní” správa IT

Pro správu IT s minimalizací kontaktu a větší efektivitu

  • HelpDesk zdarma GLPI pro evidenci a správu požadavků 
    • Používá mimo jiné Policie Francie
    • Bez měsíčních/ročních poplatků
    • Implementujeme sami u Vás vzdáleně
  • SW pro vzdálenou správu  a realizaci většiny pomoci TeamViewer nebo Dameware 
    • Teamwiever – cena od 639,-/měs 
    • SolarWinds DameWare Mini Remote Control – 492,-/měs případně jiné levnější licence

Všechny uvedené ceny jsou orientační bez DPH a mohou se změnit. Pro konkrétní nabídku kontaktujte svého obchodního manažera.

3. Komunikace a konference

  • Microsoft Teams ZDARMA  pro všechny, kteří nepoužívají Office 365  
  • Office 365 a Microsoft Teams  a Skype for Business pro online komunikaci
    • Office 365 Business Essentials – předplatné na 1 měsíc  – 1 licence 116,- Kč
    • Office 365 Business  – předplatné na 1 měsíc  – 1 licence 242,- Kč
    • Office 365 Business Premium  – předplatné na 1 měsíc – 1 licence 290,- Kč
  • Řešení pro koference
      • EALINK CP920 konferenční telefon  Využívá vynikající akustické technologie, aby všechny zvukové konference byly úžasně jasné a inspirativní od 7.800,-
      • Think Smart 500 a jiné konferenční řešení pro rychlou implementaci Plug and Play  cena od 36.990,-
  • Projektory nebo displaye Optoma
    • Optoma projektor EH334 (DLP, FULL 3D, FULL HD, 1080p, 3600 ANSI, 20000:1, 16:9, HDMI and MHL, support and built-in 10W) od: 12.750,-

Všechny uvedené ceny jsou orientační bez DPH a mohou se změnit. Pro konkrétní nabídku kontaktujte svého obchodního manažera.

4. Termální kamerou proti koronaviru

    • Bezkontaktní real-time měření teploty osob u vstupů
    • Vysoká přesnost měření +- 0,3°C – kalibrace každých 5s v reálném čase
    • Integrovaná Full HD kamera ve viditelném spektru
    • Nahrávání videa a fotek
    • HDMI výstup pro připojení LCD obrazovky, ovládací klávesnice
    • Vhodné pro větší areály, letiště, metra
    • Vysoká přesnost měření +- 0,3°C, měří do vzdálenosti 3m od kamery 
    • Spuštění sirény a bílého světla pomocí alarmu
    • 8 kanálová detekce masky a rozpoznávání tváře
    • Zobrazení teploty v reálném čase
    • Bohaté propojení alarmů pro události  TPC
  • V nabídce máme i kamery jiných modelů a výrobců

Všechny uvedené ceny jsou orientační bez DPH a mohou se změnit. Pro konkrétní nabídku kontaktujte svého obchodního manažera.

4. Klávesnice a myši pro boj s koronavirem

Jsou vyrobeny z odolných silikonových pryží, které lze snadno čistit. Lze je postříkat běžnými dezinfekčními prostředky a utřít hadříkem (včetně těch na bázi alkoholu)

  • SK301 silikonová s trackballem pogumovaný povrch, podpora všech jazyků, kompatibilních s Windows, připojení přes USB 2.0, 102 kláves a 2 tlačítka myši, rozměry 445 x 180 x 20 mm, stupeň krytí IP68,
    Cena 2.890,-
  • SK311 silikonová s touchpadem, CZ podsvícená pogumovaný povrch, připojení přes USB 2.0, 110 kláves, rozměry 388 x 148 x 15 stupeň krytí IP68 Cena 2.890,-
  • SM502 silikonová myš, bílá/černá  1200 DPI laserový senzor s rychlostí 3000 snímků/s, USB 2.0 konektor, Tlačítka: levé, pravé, 3 tlačítka pro simulaci kolečka Rozměry 115 x 68 x 42 mm
    Cena 1.160,-
  • V naší nabídce máme i další modely.

Všechny uvedené ceny jsou orientační bez DPH a mohou se změnit. Pro konkrétní nabídku kontaktujte svého obchodního manažera.

5. Microsite, weby, eshopy, formuláře

  • Microsite s vlastní adresou např. www.bezkontaktni-marketing.cz slouží k představení konkrétního produktu, službu nebo akci, kterou chcete prezentovat na Vašem webu.
  • Webová prezentace je základní kámen marketingové kampaně. Na stránkách, které jsou obsahově i graficky jednoduché, přehledné a zaměřené pro rychlé získání informací o produktu nebo službě uživatelé tráví více času.
  • Eshop – internetový obchod má v České republice obrovský potenciál. Objem nákupu produktu nebo služeb se neustále zvyšuje (80% Čechů nakupuje přes eshop). 
  • Formulářové řešení univerzální formulářové řešení pro zpracování požadavků od zákazníků, dodavatelů, s administrací, vlastní tvorbou formulářů, vyhodnocením, generováním a podepisováním elektronickým podpisem.

Všechny uvedené ceny jsou orientační bez DPH a mohou se změnit. Pro konkrétní nabídku kontaktujte svého obchodního manažera.

6. Školení a vzdělávání

  • Elearning pro vstupní vzdělávání a školení (realizace v Moodle prostředí) 
    • BOZP
    • PO
    • Referentské zkoušky
    • Vstupní vzdělávání úředníků
  • Vytvoření vzdělávání a školení na míru v prostředí Moodle.
    • Kurzy na míru dle požadavků zákazníků
    • Možnost natočit i video návody
    • Možnost plného outsourcingu

Všechny uvedené ceny jsou orientační bez DPH a mohou se změnit. Pro konkrétní nabídku kontaktujte svého obchodního manažera.

Kontaktujte nás pro konkrétní nabídku

Těšíme se na Vás 🙂

Jaroslav Textoris

Jednatel
textoris@scenario.cz
+420 720 751 567

Romana Kovalová

obchodní manažer
kovalova@scenario.cz
+420 602 310 051

Martina Bartusková

obchodní manažer
bartuskova@scenario.cz
+420 602 447 767

Martin Stiborský

obchodní referent
stiborsky@scenario.cz
+420 602 516 655

Jiří Černohorský

produktový manažer
cernohorsky@scenario.cz
+420 602 742 647

Jana Brodová

produktový referent
brodova@scenario.cz
+420 602 293 944

Iveta Sýkorová

produktový referent
sykorova@scenario.cz
+420 602 111 071

Michal Stanovský

produktový referent
stanovsky@scenario.cz
+420 602 111 071

Mgr. Marek Žižka

produktový manažer
zizka@scenario.cz
+420 602 440 488

Milan Kucharčík

produktový manažer
kucharcik@scenario.cz
+420 602 637 444
Scenario s.r.o. – IT | Informační technologie