Vzdálená správa tiskáren - automatické zasílání inkoustů a tonerů
Stále si stěžují vaši zaměstnanci, že došel toner nebo inkoust v tiskárně, kopírce nebo multifunkčním zařízení, když právě potřebujete vytisknout důležitou prezentaci nebo smlouvu? Myslíte, že vaše tiskové náklady jsou vysoké?
Pak to zkuste jinak, s námi a naší službou Open MPS Scenario!
Tato varianta Open Print Managementu umožňuje automaticky řízené dodávky spotřebního materiálu našim zákazníkům právě včas, na základě monitorování stavu jejich tiskáren v síti.
„Průměrný tiskový park o 10 až 20 tiskárnách potřebuje pro svůj provoz cca 20 až 40 ks různých kazet skladem.
"Zdroj (řešení síťového tisku pro podniky): Printelligent„
Celkový čas potřebný k provedení výměny jedné tiskové kazety, od objednání a zajištění doplnění zásob po výměnu a likvidaci odpadu, je min. 23 minut. Vynásobte to mzdovými náklady odpovědných osob.… a tento náklad můžete škrtnout"!
"Zdroj (Statistiky pro zvýšení výkonu): Gartner„
 
      Víme toho o spotřebním materiálu ve vašich tiskárnách přesně tolik, abyste se vy již nemuseli starat.
- Můžete zapomenout na stížnosti zaměstnanců, hlídání a objednávání spotřebního materiálu
- Eliminujte omyly v objednávkách způsobené komplikovanými objednacími čísly a označením tonerů
- Minimalizujte peněžní prostředky, vázané ve skladových zásobách
- Vyvarujte se případné nedostupnosti spotřebního materiálu a omezení možnosti tisku
Charakteristika Open MPS Scenario
Služba Open MPS je postavena na nejsofistikovanější cloudové platformě v oboru. Spolehlivý cloudový software pro správu tisku nabízí zjednodušené a cenově výhodné řešení.
Díky vzdálenému monitoringu vašich tiskáren a algoritmům založeným na SAP ERP dokáže Scenario, s.r.o. předvídat spotřebu, a než dojde toner nebo inkoust ve vašem tiskovém zařízení, doručit vám tento spotřební materiál právě včas, aniž byste museli cokoliv hlídat a objednávat.
Jak funguje Open MPS - Vzdálený monitoring spotřebního materiálu
Do sítě zákazníka nainstalujeme (nebo váš IT pracovník) nástroj vzdáleného monitoringu Open MPS klient DCA (Data Collector Agent), který nám předává detailní informace jen o stavu tiskových náplní online (pokud je monitorované zařízení zapnuté). Zasílá také i chybové hlášení o nedostupnosti papíru a případného servisu.
 
      Víme toho o spotřebním materiálu ve vašich tiskárnách přesně tolik, abyste se vy již nemuseli starat.
- Systém Open MPS sleduje výhradně informace o stavu tiskárny a spotřebního materiálu v zadaném rozsahu nebo seznamu IP adres, které se předem definují. Sebrané informace odesílá pomocí http nebo https protokolu přes port běžné komunikace v zašifrované podobě
- Aplikace nesbírá informace o tiskových úlohách Software a neumožňuje jakoukoliv zpětnou vazbu – tedy vstup do sítě zákazníka
- Na provoz Open MPS postačí jakékoliv PC připojené do sítě a k internetu s nainstalovaným .NET Framework Tiskárny musí mít aktivovaný SNMP protokol a být schopné samy o sobě poskytovat informaci o stavu spotřebního materiálu
- Pomocí softwaru (DCA Monitor) nainstalovaného v síti koncového uživatele, můžeme sledovat tisková zařízení koncového uživatele a číst úroveň spotřebního materiálu
- Instalace klienta DCA (Data Collector Agent) do sítě zákazníka
- DCA potřebuje povolenou viditelnost (Tiskárny v síti, které mají být monitorovány, výjimka na firewallu, abychom umožnili komunikaci s portálem)
- Podpora Open MPS: Windows, Windows Server, Prostředí MAC a Linux
Objednávka – dodávka
Vše probíhá automaticky. Tiskový spotřební materiál odešleme zákazníkovi (Na předem definovanou adresu) v závislosti na jeho objemu tisku. Obvykle, jakmile stav náplně klesne pod 10–20 % (Lze nastavit, dle zákazníka.)
Potřebný spotřební materiál tak máte právě včas, aniž byste je museli hlídat, objednávat …
 
      Označování zaslaného spotřebního materiálů, dle Vašich potřeb
Z důvodu urychlení dodávky spotřebního materiálu k danému tiskovému stroji, budou označeny dle dohody (např. Na štítku dopravce a atd. ..), například:
- IP adresou (192.168.0.100, ….)
- Jménem uživatele (Karel Novák)
- Názvem umístění tiskárny (Ředitel, Finanční oddělení, Sklad a atd.)
- Přímo názvem tiskárny (Epson WF-C5790)
Tyto údaje se předem nastaví v Monitoru aplikace (Pro potřeby avíza, reportů a atd. …)
 
      Automatická faktura s dodacím listem (1- 4x měsíčně, každá obj.)
- Souhrnné faktury za dodaný spotřební materiál v intervalech (dle domluvy), vám pomáhají udržet kontrolu nad nutnými náklady.
- Dle domluvy s naším kreditní oddělením
*** Nabídka platí pro všechna tisková zařízení, dostupných značek, připojené ve vaší podnikové síti ethernet (LAN). Připojení přes USB po konzultaci s našimi odborníky.
 
      Jednoznačné klady a přínosy, benefity
- Správa, kontrola tiskové flotily a řízený nákup spotřebního materiálu
- Prediktivní nákup spotřebního materiálu, dílů do tiskáren, a dokonce i papíru
- Úspora pracovní doby a to bezesporu
- Úspora času: žádné hlídání a objednávání spotřebního materiálu, vícero zaměstnanci
- Minimalizace chyb v zadávání objednávek (nepotřebujete čísla tonerů, názvy a atd. …)
- Garantovaná dodávka – Dle domluvy 1–3 dny (ceny předem schváleny, dle aktuálních cenových nabídek)
- Garantované prodejní ceny (originální i alternativní spotřební materiál, papír)
- Automatický odvoz a ekologická likvidace prázdných kazet
- Vyšší provozuschopnost vašich tiskových strojů
- Minimální vložení finanční prostředků (uvolnění peněz ze zásob spotřebního materiálu)
- Možnost pravidelných reportů o využití vašeho daného tiskového parku (podklady pro ekonomická a firemní rozhodnutí), analýza nákupu i výtěžnosti jednotlivých nákupů
