Nový servis robotických vysavačů Tapo: Rychlejší a pohodlnější reklamace
Nový reklamační proces přináší zákazníkům jednodušší a rychlejší vyřízení reklamací vysavačů Tapo
Společnost TP-Link spouští nový systém pro vyřizování záručních i pozáručních oprav robotických vysavačů Tapo. Od 1. července 2025 se veškeré reklamace zajišťují ve spolupráci se specializovaným servisem VSP Data. Zákazníkům to přináší výrazně jednodušší postup, rychlejší vyřízení a možnost bezplatného svozu zařízení až od dveří.
Klíčové informace o novém servisu Tapo
Platnost nového systému: od 1. 7. 2025
Poslední den pro podání reklamace původním způsobem: 30. 6. 2025
Značka: robotické vysavače Tapo
Zadání reklamace: pomocí online formuláře
Bezplatný svoz zařízení: zajišťuje přepravní společnost DPD
Standardní doba vyřízení reklamace: do 30 dnů od přijetí zařízení
Přínosy pro uživatele
Jednoduché zadání reklamace
Díky online formuláři není potřeba chodit na prodejnu nebo volat na zákaznickou linku. Celý proces zvládnete z domova během několika minut.
Bezplatný svoz zařízení
V případě reklamace vás nečekají žádné další náklady. Kurýr společnosti DPD zařízení zdarma vyzvedne obvykle hned následující pracovní den.
Rychlé a transparentní vyřízení
Reklamace jsou vyřizovány do 30 dnů od převzetí zařízení. Celý proces je sledovatelný a zajištěn profesionálním partnerem VSP Data.
Komfort a jistota
Nový systém klade důraz na pohodlí zákazníků – od online vyplnění po doručení zpět. Opravy probíhají u autorizovaného specialisty, což zajišťuje kvalitu a bezpečí vašeho zařízení.
Proč zvolit robotické vysavače Tapo?
Značka Tapo dlouhodobě nabízí skvělé řešení chytré domácnosti za dostupnou cenu. Díky novému servisnímu systému máte jistotu, že se i případná reklamace vyřeší snadno a rychle – bez stresu a zbytečných starostí.
Nakupujte s důvěrou. Tapo myslí na vaše pohodlí i po nákupu.