Mobilní menu - UPdate IT

servery

Srovnání úrovně záruk a SLA u HPE, DELL a LENOVO

Infrastruktura HPE, DELL a LENOVO

Infrastruktura jejíž součástí jsou servery, storage a síťové prvky je pro pro fungování většiny firem klíčová. Servery, storage a síťové prvky musí dodávat požadovaný výkon za optimálních cenových podmínek, a také by v případě výpadku měla být IT infrastruktura ve správném čase opravená a mohla tak znovu poskytovat své služby.

Z pohledu serveru a storage jsou v naší České republice hlavní hráči společnost HPE, DELL a LENOVO, které následují OEM výrobci, kteří stavějí servery na barbone ASUS a Supermicro. Tzv. A Brand výrobci nabízejí širokou paletu záruk a služeb k dodaným serverům a storage. Často se setkáváme se situacemi, že zákazníci neví přesně, jaký typ záruky si mají k danému serveru nebo storage vybrat. Velmi pak záleží na jejich partnerovi, který by zákazníkovi měl nabídnout záruku, jež bude vyhovovat jeho potřebám a také vysvětlí výhody těchto záruk.

Pro jednoduchou základní orientaci jsme připravili krátké a jednoduché srovnání úrovně záruk a SLA.

Srovnání úrovně záruk a SLA u HPE, DELL a LENOVO
Srovnání úrovně záruk a SLA u HPE, DELL a LENOVO
Srovnání úrovně záruk a SLA u HPE, DELL a LENOVO

Definice pojmů

NBD (next business day) - druhý pracovní den

SLA (service level agreement) - úroveň rychlosti poskytnutí záruky

On-Site - na místě instalace

Obvykle jsou tři úrovně záruky, které HPE, DELL a LENOVO nabízejí. Liší se dle úrovně SLA. Přímé srovnání záruk není možné, a proto níže uvádíme plné podmínky.

DELL nabízí Basic, ProSupport a ProSupport Plus

Služba
Basic
ProSupport
ProSupport Plus
Vzdálená technická podpora
9×5
24×7
24×7
Pokryté produkty
Hardware
Hardware + Software
Hardware + Software
On-site podpora hardwaru
Následující pracovní den
Následující pracovní den nebo 4 h pro kritické incidenty
Následující pracovní den nebo 4 h pro kritické incidenty
Spolupráce s dodavateli třetích stran
Samoobslužné zakládání a správa ticketů
Přístup k aktualizacím softwaru
Proaktivní monitoring úložišť a prediktivní analýzy (CloudIQ web + mobilní aplikace)
Prioritní přístup ke specialistům podpory
Prediktivní detekce selhání hardwaru
Podpora softwaru třetích stran
Přidělený Service Account Manager
Proaktivní, personalizovaná hodnocení a doporučení
Proaktivní údržba systémů

DELL nabízí Basic, ProSupport a ProSupport Plus

Basic

Vzdálená technická podpora
9×5
Pokryté produkty
Hardware
On-site podpora hardwaru
Následující pracovní den
Spolupráce s dodavateli třetích stran
Samoobslužné zakládání a správa ticketů
Přístup k aktualizacím softwaru
Proaktivní monitoring úložišť
Prioritní přístup ke specialistům podpory
Prediktivní detekce selhání hardwaru
Podpora softwaru třetích stran
Přidělený Service Account Manager
Proaktivní, personalizovaná hodnocení
Proaktivní údržba systémů

ProSupport

Vzdálená technická podpora
24×7
Pokryté produkty
Hardware + Software
On-site podpora hardwaru
Následující pracovní den nebo 4h pro kritické incidenty
Spolupráce s dodavateli třetích stran
Samoobslužné zakládání a správa ticketů
Přístup k aktualizacím softwaru
Proaktivní monitoring úložišť
Prioritní přístup ke specialistům podpory
Prediktivní detekce selhání hardwaru
Podpora softwaru třetích stran
Přidělený Service Account Manager
Proaktivní, personalizovaná hodnocení
Proaktivní údržba systémů

ProSupport Plus

Vzdálená technická podpora
24×7
Pokryté produkty
Hardware + Software
On-site podpora hardwaru
Následující pracovní den nebo 4h pro kritické incidenty
Spolupráce s dodavateli třetích stran
Samoobslužné zakládání a správa ticketů
Přístup k aktualizacím softwaru
Proaktivní monitoring úložišť
Prioritní přístup ke specialistům podpory
Prediktivní detekce selhání hardwaru
Podpora softwaru třetích stran
Přidělený Service Account Manager
Proaktivní, personalizovaná hodnocení
Proaktivní údržba systémů

HPE nabízí záruky s úrovněmi Basic, Essential a Critical.

Možnosti úrovní služeb
Funkce služby
Doba pokrytí
Popis funkce
Critical
Vylepšená reakce po telefonu
Nepřetržitá reakce na dálku, služba dostupná nepřetržitě včetně svátků a dovolených ve společnosti HPE.
Zavolání zpět do 15 minut pro incidenty se závažností 1 a do 1 hodiny pro závažnost 2 a 3. Tam, kde je to možné, přímý telefonický kontakt na produktové specialisty bez nutnosti zavolání zpět (všechny závažnosti).
Žádost o opravu hardwaru do 6 hodin po zavolání
Nepřetržitá reakce na místě, služba dostupná nepřetržitě včetně svátků společnosti HPE.
V případě incidentů se závažností 1 a 2 společnost HPE vrátí daný hardware do provozního stavu do šesti hodin. Další podrobnosti najdete v části Žádost o opravu hardwaru.
Správa v případě výpadku
Nepřetržitá reakce na dálku, služba dostupná nepřetržitě včetně svátků a dovolených ve společnosti HPE.
Pro situace se závažností 1, které mají vliv na obchodní činnost, společnost HPE nabízí přednostní kontakt na specialisty obnovy, aby se návrat do provozu urychlil.
Essential
Vylepšená reakce po telefonu
Nepřetržitá reakce na dálku, služba dostupná nepřetržitě včetně svátků a dovolených ve společnosti HPE.
Zavolání zpět do 15 minut pro incidenty se závažností 1 a do 1 hodiny pro závažnost 2 a 3. Tam, kde je to možné, přímý telefonický kontakt na produktové specialisty bez nutnosti zavolání zpět (všechny závažnosti).
Nepřetržité pokrytí na místě
Nepřetržitá reakce na místě, služba dostupná nepřetržitě včetně svátků a dovolených ve společnosti HPE.
Reakce na místě do 4 hodin pro dotčený hardware.
Basic
Standardní reakce po telefonu
Reakce na dálku je k dispozici 9 hodin denně v době od 8:00 do 17:00 hod. místního času, od pondělí do pátku, vyjma svátků a dovolených ve společnosti HPE (doba pokrytí).
Zavolání zpět do 2 hodin od produktového specialisty. Servisní incidenty přijaté mimo dobu pokrytí budou zpracovány následující den v rámci doby pokrytí.
Následující pracovní den na pracovišti
Návštěva na pracovišti následující standardní pracovní den, od pondělí do pátku v době od 8:00 do 17:00 hod. místního času, vyjma svátků a dovolených ve společnosti HPE (doba pokrytí).
Návštěva následující pracovní den na pracovišti pro dotčený hardware.Servisní incidenty přijaté mimo dobu pokrytí budou zpracovány následující den v rámci doby pokrytí a vyřízeny během následujícího dne v rámci doby pokrytí.

HPE nabízí záruky s úrovněmi Basic, Essential a Critical.

Critical

Vylepšená reakce po telefonu
Nepřetržitá reakce na dálku
Žádost o opravu hardwaru do 6 hodin
Nepřetržitá reakce na místě
Správa v případě výpadku
Přednostní kontakt na specialisty obnovy

Essential

Vylepšená reakce po telefonu
Nepřetržitá reakce na dálku
Nepřetržité pokrytí na místě
Reakce do 4 hodin

Basic

Standardní reakce po telefonu
9 hodin denně (8:00–17:00)
Následující pracovní den na pracovišti
Návštěva následující pracovní den

LENOVO nabízí záruky s úrovněmi Foundation, Essential a Advanced

Program
Premier Foundation
Premier Essential
Premier Advanced
Reakční doba a dostupnost
Next Business Day onsite response for parts and labor, 9×5 normal business hours
4 Hour onsite response for parts and labor, 24×7
2 Hour on site response or 6 Hour committed service repair (varies based on geography), 24×7
Instalace náhradních dílů
Onsite installation of all replacement parts
Onsite installation of all replacement parts
Onsite installation of all replacement parts
Datové služby
YourDrive YourData
YourDrive YourData
Záruka a post-warranty
Warranty extension to 3–5 years; Post Warranty maintenance 1–2 years
Warranty extension to 3–5 years; Post Warranty maintenance 1–2 years
Warranty extension to 3–5 years, Post; Warranty maintenance 1–2 years

LENOVO nabízí záruky s úrovněmi Foundation, Essential a Advanced

Premier Foundation

Reakční doba a dostupnost
Next Business Day onsite response, 9×5
Instalace náhradních dílů
Onsite installation of all replacement parts
Datové služby
Záruka a post-warranty
Warranty extension to 3–5 years

Premier Essential

Reakční doba a dostupnost
4 Hour onsite response, 24×7
Instalace náhradních dílů
Onsite installation of all replacement parts
Datové služby
YourDrive YourData
Záruka a post-warranty
Warranty extension to 3–5 years

Premier Advanced

Reakční doba a dostupnost
2 Hour onsite response or 6 Hour committed service repair
Instalace náhradních dílů
Onsite installation of all replacement parts
Datové služby
YourDrive YourData
Záruka a post-warranty
Warranty extension to 3–5 years

Pro správnou volbu záruky serveru z pohledu SLA je nejdůležitější vybírat z kritérií

  • časového rozlišení
  • dostupnosti online
  • technického supportu

a to obecně jen v pracovní dny 8x5 nebo i 24x7 zahrnující svátky a volno.

z pohledu případné rychlosti dodání náhradních dílů a realizace výměny na místě

Rádi vám vybereme tu nejvhodnější záruku pro vaše prostředí, tak ať jste maximálně spokojeni a vaše servery a storage vám slouží co nejlépe a nejdéle.

Scenario s.r.o.